zaterdag 24 oktober 2015

Vegan challenge week 3

Ik vind het wel erg lastig af en toe, dat je alles eerst na moet kijken voor je het eet! ik ben dat stiekem wel een beetje beu. Voorderest gaat het aardig. Ik eet het meeste vegan, maar als ik spullen krijg vind ik het zonde om het niet op te eten. Zelf dingen maken gaat erg goed, geen problemen mee. Buiten de deur eten vind ik heel erg moeilijk.
Weer een paar ontbijtjes van de derde week:

Crackers met tartex en houmous pikant
Havermout met amandelkokosmelk, banaan en pure hagelslag
Crackers met hummus en avocado en een mandarijntje.
Erg vroeg voor het werk een eigengebakken boterham met hagelslag (puur) en plantaardige boter, en een met tartex.


Lunch:
Een hele lekkere linzensoep.
En nog een keer dezelfde linzensoep.
Quinoa met veel groenten en granaatappelpitjes. Het was vrij veel dus ik at dit 2 dagen als lunch.
Eigengebakken zuurdesem brood met pindakaas en banaan.
Broodjes met avocado spread en komkommer en tomaat.
 
Als avondeten heb ik de volgende dingen gehad:

Een bulgursalade met veel groente en granaatappelpitjes.
Rijst met rauwkost (de rauwkost is door de dressing niet vegan).
Aardappeltjes uit de airfryer met een  groentemix.
Ook at ik deze wraps nog een dagje. Het ziet er niet uit en ik had het ook al bijna op. Ik vergeet zo vaak dat ik foto's moet maken.
Een roerbakschotel waarvan het recept nog komt, met een salade erbij.

Ik heb er een beetje het zin af. ik heb geen inspiratie meer voor variatie, helaas! Laat november maar komen.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten